1 aprilie 2012

Mesaje de dragoste

Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii ....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .


Am scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea, si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!!!


Mi-as dori sa fiu raza de soare sa te pot privi mereu in ochi, sa iu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clpia si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE ! TE IUBESC!


 Indiferent ce anotimp e afara, inima mea intotdeauna se topeste dupa ochisorii tai neprihaniti, dupa inimioara ta. Indiferent unde ne-am afla, voi fi cu gindul la tine. Dragostea mea va dura atit timp, cit exista Luceafarul pe cer. Te iubesc, ingerasul meu


Singuratatea e lacasul in care ma aflu, singuratatea e mania pe care o iubesc, singuratatea e asternutul in care dorm, singuratatea sunt visele-mi din somn ,singuratatea e starea mea, singuratatea e tot ce mai pot avea, singuratatea ma-npinge de la spate, sa-mi fie dor de moarte..., singuratatea e inima mea, singuratatea e in toate si atat de sete mi-e de moarte.




Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar oameni de treaba sunt greu de gasit, viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi, dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti, asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten, sa iubesti fara conditii, sa vorbesti fara intentii, sa daruiesti fara motive, sa tii la cineva fara explicatii, e inima adevaratei prietenii.



Fluturii traiesc doar o zi pe pamant. As vrea sa ma fi nascut fluture sa petrec aceea zi alaturi de tine, ca mai apoi sa mor si sa ma inalt la cer, sa le spun si celor de acolo ca si pe pamant exista Raiul, in baratele tale



O scoica de aur e inima mea si perla iubirii se afla in ea;scoica se poate sparge de stancile reci,dar iubirea din ea va ramane pe veci.









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu