1 aprilie 2012

Mesaje de dragoste IV

Daca Luna Ar Iubii Noaptea La Fel De Mult Cum Te Iubesc Eu Pe Tine .. Soarele Nu Ar Mai Rasarii Niciodata !!

  Daca pe fiecare fulg de nea ar fi scris te iubesc si este ceea ce simt pentru tine ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga.. 

 Iubirea, e un cuvant care te face sa plutesti, sa visezi, dar nimeni nu a spus ca tot ea te face ssa suferi. Cand suferi din iubire pierzi toate visele!

  Cand ma gandesc la tine, inima imi bate atat de tare tind sa cred k vrea sa-mi fuga din piept si sa vina langa inima ta... sa-i spuna cat de mult te iubesc !

 Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!

  Esti un trandafir crescut in inima mea. Promit sa devin apa, aer ,pamant ca sa nu te ofilesti, dar tu promiti sa infloresti doar pentru mine? Te iubesc ! 

 Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc!

 Alfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine!

  Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa...

  Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut... Ce zici ma ajuti sa urmez tratamentul?!?

 In lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu iubirea mea !

 Poti sa-ti spun astazi ca te iubesc ? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ? Pentru ca te voi iubi in fiecare zi din viata mea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu