1 aprilie 2012

Mesaje de dragoste III

Te vad printre stele, ochii tai sclipesc ca ele, tu esti soarele si luna, bucuria vietii mele ,de-as avea putere sa privesc in ochii tai si sa-ti spun ca TE IUBESC, crede-ma ca nu glumesc.

O briza, un val, o adiere, un nor… un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez !

Crezi in iubirea la prima vedere ?… sau va trebui sa revin?

 In razele de soare,eu stau si te privesc, esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc, as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.Te iubesc

 Cand te-am cunoscut, mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc; iar acum cand te iubesc, mi-e teama sa nu te pierd …

Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!

Ai inchis marea in ochi si soarele-n suflet,ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti, te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine…

 Inima mea este ca un templu. Intri,te rogi si daca meriti ramai. Tu nici nu ai intrat, nici nu te-ai rugat si totusi ai ramas… oare de ce?

 Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. Te iubesc


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu