22 aprilie 2012

Citate amuzante despre dragoste



*Este sexul un lucru murdar? Doar daca e facut cum trebuie.

*Dragostea este raspunsul. Dar – in asteptarea raspunsului – sexul ridica cateva intrebari interesante.

*Sexul intre un barbat si o femeie poate fi minunat, cu conditia sa fie vorba de barbatul potrivit si femeia potrivita.

*Nu criticati masturbarea. E sex cu cineva pe care il iubesti.

*In dragoste e ca la bridge. Daca nu ai o partenera buna, e bine sa ai macar o mână buna…

*Viata mea amoroasa e praf. Ultima oara cand am fost intr-o femeie s-a intamplat in timp ce vizitam Statuia Libertatii…

*Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mâna pe servieta – i s-a rupt mânerul. Acum ma tem sa mai merg la WC…

*Sunt un amant asa de bun pentru ca exersez de unul singur…”

*Creierul? E al doilea organ favorit al meu…

*Bisexualitatea iti dubleaza sansele sa obtii o intalnire sambata seara…

*Am sa va dau un exemplu remarcabil despre contraceptia orala. Am rugat-o pe fata asta sa se culce cu mine si ea a spus: NU.

*Omul e facut din doua parti: minte si corp. Dar corpul lui are parte de mai multa distractie.

*Sexul fara dragoste este o experienta fara sens, dar atata timp cat ai parte de aceasta experienta lipsita de sens, e al naibii de bine!”

*Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a înselat nevasta-mea…

*Pâna in noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de întuneric. Dupa aia m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina…

*Nevasta mea este cea mai nepriceputa bucatareasa. Noi ne spunem rugaciunea întotdeauna DUPA cina…

*Eu si sotia mea am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit…

*Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am întrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar ca a notat numarul masinii…

*Într-o zi, imi sun sotia si ii spun: Draga mea, ma gândeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna sa facem dragoste. La care ea intreaba: Dar cine-i la telefon?

*La mine acasa, eu sunt seful. Sotia mea e doar cea care ia deciziile.

*Casatoria inseamna moartea tuturor sperantelor….

*Când eram copil, parintii mei se mutau foarte des dintr-o casa în alta, dar eu i-am gasit de fiecare data…

(citate de Woody Allen)



Dupa atatia ani, am realizat ca am judecat gresit in privinta Evei. Este mai bine sa traiesti cu ea in afara Raiului, decat in Rai fara ea. (Mark Twain)

“Amorul este ca numarul pi in matematica: real, irational si foarte important. (Lisa Hoffman)

“Daca dragostea este raspunsul, pot sa reformulez intrebarea?” (Lily Tomlin)

“Gravitatia nu e responsabila de atractia dintre oameni. [Gravitation is not responsible for people falling in love.]” (Albert Einstein)


“Hotii iti cer banii sau viata; femeile le vor pe amandoua.” (Samuel Butler)

“Femeile sunt pasionate de matematica. Isi impart varsta la 2, dubleaza pretul hainelor si adauga intotdeauna 5 ani la varsta prietenei cele mai bune.”(Marcel Achard)

“Orice barbat insurat stie de ce un taifun nu poate purta decit numele unei femei .” (Art Buchwald)

“Casatoria este triumful imaginatiei asupra inteligentei. A doua casatorie este triumful sperantei asupra experientei. “(Oscar Wilde)


“Uneori ma intreb daca barbatii si femeile chiar se potrivesc. Poate ca ar trebui sa locuiasca in vecinatate si doar sa se viziteze din cand in cand.” (Katharine Hepburn)

“Tine ochii bine deschisi inainte de casatorie si pe jumatate inchisi dupa.” (Benjamin Franklin)

“Cand un barbat iti fura sotia, cea mai buna razbunare este sa il lasi sa o pastreze.” (Sacha Guitry)

“Dragostea: nebunie temporara, vindecabila prin casatorie.” (Ambrose Bierce)


“Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el.” (Sarah Jessica Parker )

“Dragostea este un ocean de emoţii complet inconjurat de cheltuieli.” (Thomas Dewar Weldon)

“Dragostea este efortul pe care il face un bărbat pentru a se mulţumi cu o singură femeie.” (Paul Geraldy)

“Dragostea este autoamăgirea pe care o fabricăm pentru a justifica incurcăturile de care avem parte pentru a face sex.” ( Dan Greenburg)


“Singurul loc unde barbatii le cer femeilor sa aiba profunzime este decolteul. “ (Zsa Zsa Gabor)

“Sarutul este o cerere facuta la etajul doi, pentru a afla daca etajul unu este liber.” (Alphonse Karr)

“Sexul este pretul pe care femeile il platesc pentru casnicie. Casnicia este pretul pe care barbatii il platesc pentru sex. “ (Allan si Barbara Pease)

“Sexul este unul din lucrurile cele mai bune si mai folositoare, care se pot cumpara cu ajutorul banilor. (Tom Clancy)


“Femeile sunt capabile sa simuleze orgasmul, dar barbatii sunt capabili sa simuleze intreaga relatie.” (Sharon Stone)

“Cand faci sex, e ca atunci cand joci bridge. Daca nu ai o partenera buna, macar sa ai o mana buna.” (Woody Allen)

“Dumnezeu a creat sexul. Preotii au creat casatoria.” (Voltaire)

“Viata este ca si iubirea; intreaga ratiune este impotriva ei si toate instinctele sanatoase pentru.” (Samuel Butler)


“Razboiul sexelor este singura conflagratie mondiala in care combatantii celor doua tabere dorm noapte de noapte in acelasi pat”. (Quentin Crisp)

“Femeile si pisicile fac intotdeauna doar ce le place. Barbatii si ciinii ar trebui sa accepte acest lucru si sa-si vada de treaba lor. “ (Robert A. Heinlein)

“Nimeni nu poate castiga razboiul sexelor. Exista prea multa fraternizare cu inamicul.” (Henry Kissinger”)

“Daca dragostea este intreaga istorie a vietii unei femei, pentru un barbat ea este doar un episod.”(Germaine de Stael)


“Casatoria este o fortăreaţă asediată: cei care sunt afară vor să intre, cei care sunt inăuntru nu ştiu cum să iasă.” (Jules Payot)

“Sexul este pretul pe care femeile il platesc pentru casnicie. Casnicia este pretul pe care barbatii il platesc pentru sex. “ (Allan si Barbara Pease)

“Femeile au nevoie de un motiv pentru a face sex. Barbatii au nevoie doar de un loc.” (Billy Cristal)

“Dragostea e sentimentul care vine in galop şi dispare in varful picioarelor.” (Tudor Muşatescu)

“Toate femeile sunt bune – bune de nimic sau bune la ceva.” (Miguel De Cervantes)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu