22 aprilie 2012

Ce gandesc femeile



Intre ce spun si ce gandesc femeile este o mare diferenta.:

Ea spune: Tu vrei
Ea vrea sa spuna: Tu vrei

Ea spune: Avem nevoie de lucrul asta.
Ea vrea sa spuna: Eu vreau lucrul asta!

Ea spune: E decizia ta…
Ea gandeste: E evident care e decizia corecta.

Ea spune: Fa asa cum vrei…
Ea vrea sa spuna: Ai sa platesti mai tarziu pentru asta!

Ea spune: Trebuie sa stam de vorba.
Ea vrea sa spuna: Trebuie sa ma plang…

Ea spune: Sigur… continua…
Ea gandeste: Sper sa se termine mai repede…

Ea spune: Nu, nu m-am suparat.
Ea gandeste: Sigur ca m-am suparat, imbecil ce esti!

Ea spune: Fii romantic, stinge lumina!
Ea gandeste: Nu vreau sa ma vezi dezbracata…

Ea spune: Bucataria asta e asa mica si incomoda…
Ea vrea sa spuna: Vreau o casa noua!

Ea spune: Vreau perdele noi…
Ea vrea sa spuna: Vreau alt covor, alta mobila, vreau sa redecorez toata camera…

Ea spune: Am nevoie de pantofi de mireasa…
Ea gandeste: Celelalte douazeci de perechi cumparate nu se asorteaza bine cu rochia…

Ea spune: Am auzit un zgomot…
Ea vrea sa spuna: Am observat ca esti pe jumatate adormit…

Ea spune: Ma iubesti?
Ea vrea sa spuna: Am de gand sa cer ceva mai scump…

Ea spune: Cat de mult ma iubesti?
Ea gandeste: N-o sa-ti prea placa cand o sa auzi ce-am facut azi…

Ea spune: Sunt gata in cateva minute.
Ea vrea sa spuna: Scoate-ti pantofii si poti sa tragi si un pui de somn pana sunt gata.

Ea spune: Crezi ca par grasă?
Ea vrea sa spuna: Spune-mi ca sunt frumoasă!

Ea spune: Trebuie sa inveti sa comunici.
Ea vrea sa spuna: Doar sa fii de acord cu mine.

Ea spune: Ma asculti sau nu?
Ea gandeste: Prea tarziu, n-am sa te iert…

Ea spune: Da
Ea vrea sa spuna: Nu

Ea spune: Nu
Ea vrea sa spuna: Nuuu!

Ea spune: Poate.
Ea vrea sa spuna: Nu.

Ea spune: Imi pare rau!
Ea vrea sa spuna: Tie o sa-ti para rau!

Ea spune: Iti place vaza pe care am luat-o?
Ea vrea sa spuna: N-ai decat sa te obisnuiesti cu ea.

Ea spune: Plange copilul?
Ea vrea sa spuna: Ar fi bine sa te dai jos din pat si sa te ocupi de el pana adoarme.

Ea spune: Nu ţip!
Ea vrea sa spuna: Ba da, ţip! Cred ca este foarte important ce am de spus!

Ca raspuns la intrebarea: Ce s-a intamplat, draga?
Ea spune: Nimic.
Ea gandeste: Aceleasi lucruri, ca de fiecare data.

Ea spune: Zau, nimic.
Ea gandeste: Doar ca esti idiot.

Ea spune: Nu vreau sa vorbesc despre asta.
Ea vrea sa spuna: Astept momentul potrivit ca sa te taxez pentru asta…

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu