29 septembrie 2012

Mesaje de dragoste X

Dragostea este oarbă şi iubiţii nu pot să vadă nebuniile mici pe care le fac. William Shakespeare

1 + 1 = 2 ochi care plâng de dorul tău; 2 + 3 = 5 simţuri care te doresc; 2 + 5 = 7 zile în care te vreau lângă mine; 5 + 7 = 12 luni în care nu pot trăi fără tine. Te iubesc!

Opt litere, două cuvinte, un singur înţeles: Te iubesc!

Când sunt cu tine mă simt cel mai bine, şi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că sunt contemporan cu tine.

Ce frumos sunt ochii tăi albaştrii, când pictez totul în negru şi suspin în noapte fără chipul tău aproape.

Când mă gândesc la noi şi mai ales la tine, mesajele frumoase pe care le dau parcă îşi pierd din rime.

Dacă mi-aş propune să găsesc un sinonim la un înger ceresc nu ar dura prea mult până să rostesc Anca te iubesc!

De s-ar scrie o poezie despre tine în care să se explice sufletul tău şi frumuseţea, ar spune cine ar vedea “poetul minte, nu există aşa ceva, nu sunt îngeri pe pământ”.

Eşti pentru mine tot ce înseamnă fericirea şi vreau să-ţi zic că eşti mai frumoasă ca iubirea.

M-am trezit şi în clipa următoare am simţit că mie dor şi m-am îndrăgostit, te iubesc dar nu ştiu cum să-ţi spun vreu să ştii că sunt după tine nebun. Dar eu ştiu că tu vei fi numai a mea, să fiu acum lângă tine acum aş vrea, dar când voi veni eu te voi săruta, şi dorul cumplit va dispărea. Te iubesc foarte mult!

Matematica se învăţă în şcoală, şi mai greu şi mai uşor, dar iubirea se învaţă fără nici un profesor.

Te iubesc în stil armani că să moară toţi duşmanii, te iubesc în stil gabbana că eşti dulce că bomboana iar atunci când nu am ce face te iubesc în stil versace.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu