29 septembrie 2012

Mesaje de Buna Dimineata

Mesaj urgent pentru o fata:
INsuportabil de fermecatoare,
INcredibil de atragatoare,
INexplicabil de seducatoare,
Si cea mai frumoasa din lume.
Textul mesajului:
  Daca zambesti citind aceste randuri, atunci nu le-am trimis in zadar. Buna dimineata, iubito!


Buna dimineata, ingeras! A rasarit soarele sa te vada. Numai sa nu-i zambesti prea mult ca iar o sa fie canicula.


Buna dimineata puisor
Pe o aripa de zbor,
Iti soptesc incetisor
Ca de tine imi este dor!


A fost odata ca niciodata un EL si o EA… El era un baiat cu un suflet atat de bland si o iubea tare mult pe EA….
EA… EA nu era decat o iluzie de-a lui, o iluzie care domnea doar noaptea, si care nutrea aceleasi sentimente pentru EL… Insa iluzia disparea intotdeauna in valurile marii atunci cand afara se crapa de ziua… dar asta pana intr-o zi cand iluzia deveni realitate si EA… in sfarsit… isi indeplini visul de a-l trezi pe printul ei in zorile diminetii, de a-i simti atingerea buzelor si de a-i sopti usor la ureche :
TREZIREAAAAA !!!


Poate ca nu-mi vei raspunde in dimineata asta, si poate ca ma voi intrista un pic, dar dragostea mea va strabate mii de kilometri de cabluri electrice si iti va spune ca te iubesc. Buna dimineata, scumpa mea.


Ai facut comanda de o trezire placuta? Semneaza de primire. Serviciu de livrare.


Ce poate fi mai rau decat o dimineata de luni? Numai o dimineata, care a trecut fara un gand despre tine, iubita mea!!!

Buna zi… nu dim..! seara!… sau nu?… M-am incurcat in fusele astea orare, cat este ora la voi in rai?


Buna dimineata, draga mea.
Cand m-am trezit, primul meu gand ai fost tu…
 un cer senin si o dispozitie corezpunzatoare, si totul datorita tie, puisor!! te sarut dulce, printesa mea!


Soarele nu ar fi portocaliu, marea nu ar fi albastra, iar eu nu as fi fericit daca nu ai fi tu. Buna Dimineata, Iubire.


Un pupic acum soseste si un altu te trezeste ori ce ai zice ori ce ai face un pupic tot nu -ti da pace lasa sa faca ce vrea ca-i trimis din partea mea …

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu