1 iunie 2012

Te iubesc cu pumni ! ! !


          Este trist ca in ziua de azi in multe relatii exista violenta, mai ales in casatorii, si noi femeile suportam asta (vorbesc in general nu e cazul meu) pentru ca ii iubim. La inceput totul e roz, iar pe urma ne arata fata lor adevarata.

          In multe cazuri se ajunge la divort, dar din nefericire se ajunge si la sinucidere, ceea ce este foarte trist.
          Am avut si eu o prietena si colega de clasa pana in a VIII-a,  pe urma am ramas doar prietene fiindca ea ia intrat la alt liceu, se numea Reka.
           Inainte de liceu ea s-a cuplat cu un baiat cu 2 ani mai mare, George. Nevazund-o de mult m-am gandit sa o invit pe la mine, cand a venit si am vazut-o cum arata si cate vanatai, avea am intrebat-o ce s-a intamplat, la inceput n-a vrut sa-mi spuna, dar pana  la urma mi-a spus ca o batea  prietenul ei, de cate ori ne-am intalnit tot batuta era, i-am spus sa se desparta de el dar ea nu vroia  ajunsese sa fuga de acasa pentru el, caci mama ei ia interzis sa se mai vada cu el.
            Intr-o zi am  reusit sa ma intalnesc cu George, fara ea in preajma, ca sa pot purta o discutie cu el.  L-am rugat frumos sa o lase in pace pe Reka, sa nu o mai bata, iar daca are de gand sa o mai patimeasca in continuare sa se desparta de ea. El mi-a raspuns :
 -"Cum sa ma despart de ea cand imi face toate poftele si tot ce spun eu, unde mai gasesc una ca ea sa stea cu mine, chear daca o bat eu o iubesc ! " (radea)
Iar eu i-am raspuns :
 -"Cum poti spune ca o iubesti cand o bati fara mila, ce iubire e asta, iar daca chiar o iubesti si ai putina mila nu o mai bate sau daca ai de gand sa continui asa despartete de ea caci sufera in tacere"
             Dar degeaba am vorbit cu el lucrurile tot asa au decurs  nici o schimbare. Nu a mai lasat-o sa vorbeasca cu mine sau sa se intalneasca, dar eu tot am sperat si m-am rugat ca ceva sa se schimbe.
             Inainte ca eu sa ma mut din Satu Mare, orasul meu natal, cam cu o luna, am primit o veste trista, scumpa mea prietena s-a sinucis. S-a aruncat de pe pod, si sa inecat in Somes, lasand in urma un bilet foarte trist in care spunea toata durerea din sufletul ei pe care a acumulato dealungul  timpului trecut.
             Va rog aveti grija pe cine iubiti si nu uitati: nici un baiat nu merita sa iti dai viata in asa fel pentru el . Iubiti-va viata ca e mai pretioasa decat orice!!!!!
     



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu