27 mai 2012

Mesaje de dragoste V



- N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi crezut ca ma vei iubi, dar acum suntem inpreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti vreodata! Te iubesc!

- E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.

- Tu esti visul meu…unicul meu vis…as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare incit TUsi EU sa devenim un singur suflet.

- Iubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .

- Te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant. Te iubesc, te voi iubi, si chiar daca soarta ne va desparti, iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea.

- Soarele nu ar fi portocaliu,marea nu ar fi albastra,eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu.

- Ochii tai m-au fermecat, cand la tine m-am uitat, dar privirea de la tine, mi-a ramas o amintire.

- A iubi iubirea, A iubi curat, A te iubi pe tine, Zau nu e pacat.

- Cand soarele si luna se vor intuneca, atunci, si nici atunci, te rog nu ma uita.

- Pasarile canta, florile-n floresc, toate ma indeamna, ca sa te iubesc.

- Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa,m-as apleca asupra umarului tau,te-as strange in brate si as spune “uite asta”.

- Tu esti visul meu, unicul meu vis. Si as vrea sa te atrag in valtoarea pasiunii, sa te strang asa de tare in brate, incat tu si eu sa devenim o singura persoana.

- Esti atat de dulce atunci cand zambesti,cand razi, cand plangi, cand ma certi,cand ma alinti cand ma iubesti!

- Cand te-am vazut prima oara,mi-ai incalzit inima.A doua oara mi-ai produs scantei,iar acum imi faci inima sa arda!

- Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

- Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc! Sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile .

- Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine,as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.

- Pentru iubire nu se multumeste, In consecinta, n-o sa iti multumesc nici eu, Doar te iubesc sublim si nebuneste, Atat de pur, total, nepamantesc .

- Tu poti sa te-ndoiesti de soare, De focul ce scanteie-n stea, De legile nemuritoare, Dar nu si de iubirea mea.

- Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna “te iubesc!”, iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata!

- Indiferent ce anotimp e afara, inima mea intotdeauna se topeste dupa ochisorii tai neprihaniti, dupa inimioara ta.Indiferent unde ne-am afla,voi fi cu gindul la tine.Dragostea mea va dura atit timp, cit exista Luceafarul pe cer. Te iubesc, ingerasul meu.

- Pana sa te intalnesc, nu credeam ca exista persoane fara de care sa nu pot trai, si tu esti una dintre ele. Ce pot sa-ti spun: Te iubesc si ajunge restul iti arat, nu-ti mai spun.

- Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac, ti-as spune IUBESC, daca m-ai intreba pe cine, as spune PE TINE!

- Fiecare apus aduce o amintire. Fiecare rasarit aduce o speranta… Intre apus si rasarit sunt ore fara viata… sunt orele in care esti departe de mine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu