30 octombrie 2012

Mesaje de dragoste XII


Singuratatea e lacasul in care ma aflu, singuratatea e mania pe care o iubesc, singuratatea e asternutul in care dorm, singuratatea sunt visele-mi din somn ,singuratatea e starea mea, singuratatea e tot ce mai pot avea, singuratatea ma-npinge de la spate, sa-mi fie dor de moarte..., singuratatea e inima mea, singuratatea e in toate si atat de sete mi-e de moarte.

As iubi vantul, dar el mereu fuge, as iubi fulgerul, dar el ma va strapunge, as iubi ploaia dar ea ma va stropi, te-as iubi pe tine, dar...Tu MA VEI IUBI ????

Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar oameni de treaba sunt greu de gasit, viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi, dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti, asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten, sa iubesti fara conditii, sa vorbesti fara intentii, sa daruiesti fara motive, sa tii la cineva fara explicatii, e inima adevaratei prietenii.

Fluturii traiesc doar o zi pe pamant. As vrea sa ma fi nascut fluture sa petrec aceea zi alaturi de tine, ca mai apoi sa mor si sa ma inalt la cer, sa le spun si celor de acolo ca si pe pamant exista Raiul, in baratele tale.

16 iepurasi… 8 se spioneaza...5 sunt la somnic si frumos viseaza...2 mai albiori...dau cadou de sarbatori...iar ultimul a citit...un nou paste fericit.

Esti cel mai mic castig si totusi o comoara.Esti gandul ce-mi da viata dar totusi ma omoara.Esti cel mai dur cosmar si cel mai dulce vis.Esti un colt de iad dar si un paradis ...

Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg." E umioitare cpatcitetea ceireiului uamn

Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile! cati stropi prinzi atat ma iubesti tu pe mine; cati stropi scapi atat te iubesc eu pe tine!

O scoica de aur e inima mea si perla iubirii se afla in ea;scoica se poate sparge de stancile reci,dar iubirea din ea va ramane pe veci.

Pastreaza-ma in ochii tai...sa fiu mereu cu tine,azi te iubesc mai mult k ieri si mai putin k maine...si dak totusi ma iubesti...citeste amintirea si nu uita k intr-o zi ti-am daruit IUBIREA!

Cand te gandesti ca ma gandesc ca te gandesti la mine, eu ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine...

Este foarte usor sa faci o femeie fericita! Trebuie sa-i fii : prieten, partener, iubit, frate, tata, profesor, educator, bucatar, mecanic, instalator, arhitec, stilist, electrician, sexolog, ginecolog, psiholog, psihiatru, terapeut si amabil, simpatic, sportiv, iubitor, atent, gentleman, inteligent, amuzant, creativ, sensibil, puternic, intelegator, tolerant,modest, sincer, practic, curajos, recunoscator, vesel, pasional. Este foarte greu sa faci un barbat fericit.Are nevoie de mancare si sex...

Imi aduc aminte cum a fost prima oara... M-am asezat pe spate, shi incet incet am simtit o intepatura, de unde a iesit sange. Tu mai intrebat daca ma doare, iar eu, cu ochii in lacrimi, am zis ca nu, dar pana la urma n-am mai putut suporta, si am tipat. Ah! Te-am scos masea afurisita...
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu