25 august 2012

Mesaje de dragoste VII



Trimite-i persoanei iubite mesaje de dragoste, pentru a-i sugera ca este mereu in visele si gandurile tale. Am adunat aici cateva din cele mai frumoase mesaje de dragoste care sa-ti deschida calea spre inima ei.

Cand nu esti alaturi de mine, de fapt esti tot cu mine, pentru ca esti mereu prezent in gandurile mele.

Cand suntem unul langa altul, strans imbratisati, nu trebuie sa-i cer nimic lui Dumnezeu, pentru ca am tot ce mi-as putea dori: pe tine.

Ceea ce se intampla acum intre noi e ceva magic. Toti isi doresc sa intalneasca iubirea, dar putini au parte de o relatie asa de speciala ca a noastra.

Stiu ca nu-ti pot oferi luna de pe cer, dar iti promit ca te voi iubi intotdeauna. De acum incolo inima mea iti apartine. Sunt al tau si numai al tau…

Daca ti-as gresi cu ceva – orice om poate gresi la un moment dat – stiu ca niciodata n-as face ceva ca sa-ti ranesc sentimentele. Voi fi mereu alaturi de tine pentru a impartasi cu tine orice vis legat de iubirea noastra.

As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pentru mine!

Daca as fii o lacrima in ochii tai, m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating fata si buzele. Daca tu ai fi o lacrima in ochii mei, nu as mai plange niciodata, de frica sa nu te pierd!

Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra ta, te-as strange in brate si as spune “uite asta”.

Lumea este un miracol, viata mea este un miracol, pentru ca tu esti in ea.

Te-am sarutat de mii de ori in visele mele, iar acum, cand te strang in brate, nu pot sa nu ma gandesc ca toate visele mele s-au implinit

M-am indragostit de tine si nu pot sa te las sa pleci din viata mea. Tot ce am trait pana acum, alte relatii, alte prietenii, toate palesc in fata iubirii pe care o simt pentru tine… Ce simt pentru tine nu seamana cu nimic din ceea ce am trait si simtit in trecut… parca traiesc un vis frumos din care n-as vrea sa ma trezesc niciodata…

Dragostea poate fi dovedita in multe feluri. Dar cel mai evident lucru este ceea ce simt in adancul sufletului… Ah, daca ai putea citi in inima mea…

Uneori lucrurile nu merg asa cum ar trebui. Dar dragostea noastra traieste si creste cu fiecare zi. Si asta e tot ce conteaza…

To love is nothing. To be loved is something. To love and to be loved is everything.

Dragostea ne face egali. Toti traim pentru dragoste… pentru o felie de iubire…

Cand amintirea iubirii iti da fiori, sa stii ca este un gand de-al meu, trimis spre tine… pentru a te ajuta sa adormi cu mine in gand!

Dragostea nu are nevoie de cuvinte. Poti spune “te iubesc” dintr-o singura privire.

Visez doar la tine… visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini? Tu esti visul meu… unicul meu vis… As vrea sa te cuprind in brate, sa te string asa de tare la piept incit TU si EU sa devenim un singur suflet.

Pentru mine fericirea suprema este sa adorm in bratele tale si apoi sa te intalnesc in visele mele. Sa ma trezesc tot in bratele tale si sa adorm fericita, din nou, pentru ca oriunde as fi – vis sau realitate – tu imi esti mereu aproape.

Dragostea este unica vesnicie ce ne-a fost data! De fiecare data cand iubim, e prima oara cand am iubit…

Iubirea nu se spune, ea se simte, ea se traieste.

Cateodata suntem asa de prinsi cu micile griji cotidiene, incat uitam de lucrul cel mai important: DRAGOSTEA…

Am doi ochi sa te privesc, doua maini sa te cuprind si doua buze sa te sarut, dar am o singura inima care bate doar pentru tine. Daca nu m-ai iubi, ochii mei ar plange, mainile mele te-ar cauta in nestire, buzele mele ar ramane fara raspuns. Iar inima mea ar continua sa bata doar pentru tine…

Te iubesc cu toata fiinta si nu trebuie decat sa incerci sa patrunzi in adancul sufletului meu, ca sa vezi cat de mare e iubirea mea pentru tine…

Gandul la noi doi, asa cum stam strans imbratisati, ascultandu-ne unul altuia bataile inimii, ma face sa-mi doresc fie sa traiesc o vesnicie, fie sa pot opri clipa in loc …

2 comentarii:

Cosmin spunea...

Ador acest blog. Multumim mult !

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place, doresc ca toate articolele sa fie pe placul vostru.

Trimiteți un comentariu